Principi Vizuelne Komunikacije

Besplatan kurs bez ikakvih obaveza.

A za više, klikni ovde ispod!

Neizbežna osnova za dizajnera koji želi da razume vizuelnu komunikaciju.

Neizbežna osnova za dizajnera koji želi da razume vizuelnu komunikaciju.

Neizbežna osnova za dizajnera koji želi da razume vizuelnu komunikaciju.

Ovaj besplatan kurs se sastoji od 4 predavanja koja će ti dati potpuno razumevanje toga šta se dešava u pozadini kada dizajneri odlučuju o tome kako će nešto da izgleda.

Predavanja se zasnivaju na primerima i poređenjima rečeno prostim jezikom da svako može da razume. Svako predavanje je izdeljeno na sekcije tako da se možeš vratiti ili premotati na onaj deo koji ti je potreban.

Cilj ovih predavanja je da se osnaži i olakša učenje buduće generacije grafičkih dizajnera.

Ovaj besplatan kurs se sastoji od 4 predavanja koja će ti dati potpuno razumevanje toga šta se dešava u pozadini kada dizajneri odlučuju o tome kako će nešto da izgleda.

Predavanja se zasnivaju na primerima i poređenjima rečeno prostim jezikom da svako može da razume. Svako predavanje je izdeljeno na sekcije tako da se možeš vratiti ili premotati na onaj deo koji ti je potreban.

Cilj ovih predavanja je da se osnaži i olakša učenje buduće generacije grafičkih dizajnera.

1/4 - Prostor, Balans i Dinamika

Prostor

Šta je i kako da koristiš prostor u komunikaciji.

Balans

Kako da izbalansiraš rad i naglasiš ono što želiš.

Dinamika

Kako da nikada ne napraviš dosadan rad.

2/4 - Hijerarhija, Ritam i Poravnanje

Hijerarhija

Kako da uhvatiš pažnju i kažeš šta želiš.

Ritam

Kako da stvoriš i razbiješ ritam da vladaš pažnjom.

Poravnanje

Kako da elementi na tvom radu uvek budu pravilno poređani.

3/4 - Boja, Kontrast i Font

Boja

Kako boje funkcionišu i kako da ih kombinuješ.

Kontrast

Kako da prilagodiš kontrast za priliku i pojačaš poruku.

Font

Uloga fontova u upravljanju emocija kao i poruka.

4/4 - Identitet, Brend i Emocije

Identitet

Šta je logo i identitet kao i njihove uloge u brend komunikaciji.

Brend

Šta je brend, njegov cilj i načini brend komunikacije.

Emocije

Kako brendovi koriste i komuniciraju emocije.

Iskustva sa kursa

Illustration of explosion of knowledge
Illustration of explosion of knowledge
Illustration of explosion of knowledge

Akademija grafičkog dizajna

Nauči principe dizajna i ovladaj profi programima za kreiranje na jednostavan način u opuštenoj atmosferi.

Nauči principe dizajna i ovladaj profi programima za kreiranje na jednostavan način u opuštenoj atmosferi.

Nauči principe dizajna i ovladaj profi programima za kreiranje na jednostavan način u opuštenoj atmosferi.

Najkvalitetnije, aktuelno znanje

Najkvalitetnije, aktuelno znanje

Najkvalitetnije, aktuelno znanje

Kreativno učenje u maloj grupi

Kreativno učenje u maloj grupi

Kreativno učenje u maloj grupi

Uživo časovi i svaki čas je snimljen

Uživo časovi i svaki čas je snimljen

Uživo časovi i svaki čas je snimljen

Imaš pitanje?

Contact Illustration
Contact Illustration
Contact Illustration

Piši nam!

Postavi ga klikom na dugme ispod i pišemo ti u najkraćem mogućem roku.