Dizajn Pakovanja

Dizajn Pakovanja

Vizuelni Identitet

Vizuelni Identitet

Logo Dizajn

Logo Dizajn

Imenovanje

Imenovanje

Fillina - Voćni Nadevi

Fillina - rođenje brenda

Pristupio nam je ”PIP Food Group” za koje smo i prethodno pravili logo dizajn, tačnije redizajn. Ovaj put su pravili novi brend voćnih i kreamstih nadeva za pekarske proizvode.

Obim posla

Trebalo je uraditi imenovanje brenda, logo dizajn, vizuelni i brend identitet, dizajn pakovanja i pripremanja za štampu i dizajn stranice za časopis.
Kad je ovako velik projekat razložimo ga na jasne faze koje se završavaju po redu. Tako pratimo proces i osiguravamo uspeh.

Ime

Prva stavka - ime. S obzirom da je ”Fillina” B2B brend morali smo istražiti tržište detaljno. Gde smo uvideli kako možemo imenovati brend kao i kako da se izdvojimo od svih a da opet ne odskačemo.

Logo i Pakovanja

Dizajn logoa je došao nakon mnoštva iteracija nakon čega smo se jednoglasno odlučili za ovo rešenje. Koje najbolje odiše slatkim karakterom brenda i nežnosti imena. Oblik logoa je elipsa koji podseća na logo roditeljskog brenda sa kojeg je neko skinuo fil prstom i ostavio vrtuljak.
Dizajn pakovanja je standardizovan i urađen tako da se prilagodi svakom proizvodu. Boje brenda su jednostavne a jarke. Dok se boje koje smo koristili na kanticama razlikuju od proizvoda do proizvoda. To je radi lakšeg prepoznavanja prilikom korišćenja u magacinima. Što je presudno korisnicima.

Sve zajedno

Ceo brend jezik ”Filline” komunicira tačno ono što smo želeli. Veoma profesionalan B2B brend sa dozom slatkoće i karaktera. Bilo je bitno zadržati tu jedinstvenost čak i pored jake konkurencije. Dizajn smo pravili tako da može da traje i jača decenijama.

Sarađivali smo sa Aleksom prilikom izrade novog brenda za voćne nadeve - Fillina. Bila je to jedna veoma lepa saradnja, od analize tržišta, konkurencije i potrošača preko smišljanja imena i logo-a do kreiranja krajnih vizuala i predstavljanja brenda potrošačima. Obuhvatili smo svaki segment i Aleksa je kroz celu saradnju bio izuzetno kooperativan i svaki svoj dizajn i predlog nam je detaljno objašnjavao što je u velikoj meri doprinelo bržem odabiru rešenja. Radujemo se daljim saradnjama!

Sonja Stekić

Marketing Menadžer

Želiš i tebi da stvorimo rešenje? Kontaktiraj nas.